środa, 17 czerwca 2009

Jak zakończyłeś ostatni rok podatkowy na GPW?

ANKIETA #1
Jak zakończyłeś ostatni rok podatkowy na GPW?
Czas trwania 17 V - 17 VI 2009
Łączna ilość głosów 195

Wyniki:
Podwoiłem kapitał 5 (2%)
Zyskałem więcej niż 50% 2 (1%)
Udało mi się zakończyć rok na plusie 17 (8%)
stan mojego rachunku nie zmienił się 14 (7%)
Poniosłem stratę 76 (38%)
Straciłem więcej niż połowę kapitału 74 (37%)
Nigdy więcej nie wrócę na GPW 7 (3%)

Wnioski:
Ostatni rok nie był udany dla graczy giełdowych. 78% respondentów poniosło stratę, tylko 11% głosujących zdołało zakończyć rok z większą ilością środków na rachunku inwestycyjnym. Dziękuję wszystkim za udział i życzę trafnych decyzji inwestycyjnych w bieżącym roku.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Czyli tyle osób ile gra średnio na kontraktach, po prostu mieli eski